<3

Fin rubrik, inte sant? Fullt så positiv är jag dock inte, för hela inlägget jag just skrev försvann -fail som Sandra Söderström skulle sagt.

Har iaf precis kommit hem från en liten mysig hejdåmiddag på Big Red för Inca och Durvan som flyger hem inatt. Synd synd, gillar verkligen att ha dom här. De har lyckats få mig att fira svenskt nyår, ja det kan ni ju grunna på vad det är ^^

Känner att hemresan närmar sig med stormsteg nu när jag både sagt upp mig från jobbet och från lägenheten, ojojoj... känns konstigt med bra :) Kommer dock sakna London, underbara London!
Men Sverige är banne mig minst lika bra! Hihi

Kommentarer
Postat av: Oskar

Alltså... Jag vill ju inte vara sån nu, men sverige är ju faktiskt inte lika bra :P

2010-04-12 @ 11:55:39
URL: http://oskarhenke.blogspot.com
Postat av: Sandra Söderström

HAHA! Precis när jag läste "för hela inlägget jag just skrev försvann" tänkte jag just lite retsamt "haha, fail". Skrattade högt IRL när jag läste raden efter så att pappa undrade va fan jag höll på med.



Ska bli kul att få hem dig igen!

2010-04-13 @ 19:17:08
URL: http://hinkn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0