Min betalda semester

Japp, jag tycker det är jättekul att säga det ^^

Har iaf haft en superbra semester, hunnit umgås, njuta av London och sett nya platser - urhärligt :D
Framförallt så har jag ju haft min älskade familj här, har verkligen kunnit njuta av våra dagar :)

Som den shoppingfamilj vi är så har det blivit mycket sånt, men även massor av promenader, mys i parker, god mat och starbucksfika såklart! Har saknat dem i tre månader men när man ses känns det som man setts igår ändå - konstigt...

Tänkte lägga upp en söt bild men väntar nog på tillstånd först ;)



Kommentarer
Postat av: Mamma

Ja, väldigt mysiga dagar i London :-)

Härligt att träffas, nu är det bara 3 veckor till nästa gång!

Kramar <3

2010-04-06 @ 16:56:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0