27/2-10

Fantasilös rubrik, men så går det klockan ett på natten :)

Den här veckan har sprungit iväg...
- jobbjobbjobb som vanligt, men ja gillar´t
- besök av Linnéa å Björn, hemskt trevligt! Kul att lära känna dem lite bättre, eftersom ja hör så mycket om dem från Sara :)
- utflykt till Primrose Hill med Söderflickan, med regn och utan kamera... Men en hemskt god cheesecake i alla fall!

Sara åkte till Oxford med Linnea och Björn idag, så jag sover ensam i rummet för första gången. Inte bara i rummet heller.. Ina är hos English, Hanna i Sverige och Carlo vet ingen vart han är ^^ Skönt men jag har ju vant mig att sova med Sara så jag saknar henne ändå...

På tal om vår lilla flatmate; jag har köpt en jacka, en jacka jag gillar hemskt mycket, en gul jacka. Eftersom ingen annan var hemma så visade jag nöjt Carlo min nya jacka och den jäveln skrattade! Sa att jag såg ut som en tecknad fågel.. så nu är det krig! Hehe :D (Sara gillade den iaf, sa hon...)

Nej nu ska jag sova, jobbar 9timmars pass lördag och söndag - wie!

En gammal men fin bild :)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0