Hawaii och vårkänslor

... sammanfattar de senaste dagarna hemskt bra!

En jakt efter den perfekta (?) hawaiikostymen samt frågan om man ska ta vårjackan eller vinterjackan, det har varit den här veckans stora frågor. Lite avundsjuka därhemma med en meter snö? Tänkte väl det jag å ;)

Jag (Martina) gillar verkligen våren och även om det inte varit speciellt mycket snö eller speciellt Sverigevintrigt överhuvudtaget börjar det ändå kännas en skillnad i hela London nu, underbart!

Igår tog jag och Sara en lång promenad i det solen innan jag drog till söder och Lisa. Vi träffade släkt, satt barnvakter,
gjorde oss iordning och drog till sist till South Pacific puben för att leka Hawaiiflickor en stund. Riktigt kul kväll! Färgglada kläder, hulahulahalsband, dansgalna 40åringar, tårta, massa dans och bästaste Lisa!<3


"vem är den där Lisa som de tjatar om hela tiden?" kanske ni tänker. Lisa visade bilder på mig och Sara i sin blogg för några veckor sen för att visa sina nära och kära hur vi såg ut och det tyckte jag var en hemskt bra idé :)
Är du orolig nu Lisa, vavava? ;)




Vår egen lilla Londonlisa :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0