Jobbjobbjobb

Jag och Sara jobbar mycket nu, båda två. Tyvärr går vi om varann rätt mycket också, men snart lär det bli bättre :)
Dessutom blir ju vår blogg lidande, illa! Men jag skrev ett inlägg häromdagen som tydligen inte publicerades? Skumt.

Jag har inte riktigt orken eller tiden att sitta och skriva ner allt vi gjort sen sist, lååång lista!
Men jag kan ju berätta om att igår mysfikade vi med Lisa, gjorde upp massa planer för den närmaste tiden - kommer bli  så himla kul :D Insåg dessutom att det bara var typ två månader kvar i London, var tog tiden vägen!?

Dom närmaste planerna i mitt liv är iaf jobb idag och imorgon, besök av Gustav<3 hela helgen, fira alla hjärtans dag med Lisa, Sara och Gustav på söndag och Dirty Dancing inom en snar framtid. Brabra!

Nej, nu ska jag promenera en sväng. Det är ju sol och nästan moln fritt :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0