Kaffedrinkar och springturer

Loggade in på blogg.se och fick en liten chock när jag (Martina) insåg att det var 6 dagar sen jag skrev mitt senaste inlägg, tiden går hemskt fort nu för tiden...

Jobbar ju som sagt rätt mkt, har öppnat 4 dagar i rad nu så är lite mör. Kliva upp runt 5-6 är aldrig roligt, men det går det med! Sen får jag ju skylla mig själv lite när jag var ute med Sara, Mattias, Saras jobbarkompisar och hennes vänner från Sverige igår ;) Vi var på Mahiki, en Hawaiinspirerad klubb som verkligen tagit steget fullt! Väldigt coolt ställe. 

nästan att tillägga det viktigaste som hänt, jag SPRANG i fredag - jag vet att det kan komma som en chock för vissa... Men jag kan försäkra att jag fortfarande är mig lik trots detta lilla undantag. Kan ju bevisa det genom att berätta att jag sprang vilse under tiden också ^^

Annars då.. Har jobbat mitt första skift på mitt nya jobb idag, där kommer jag trivas kan jag lova! Hur fint som helst, grymma arbetskamrater och rabatt på New Look, grymtgrymtgrymt :D Idag var det dock lugnt eftersom vi inte öppnar förrens fredag den 5e, då jäklar är det stor öppningsfest! 11000 är inbjudna, pressen och tre kända (okända för mig) engelska sångerskor ska dit. Sara är självklart uppskriven på VIP listan ;)

Sist men absolut inte minst vill både jag och Sara säga stort grattis till vår underbara vän Lina som är världens bästa och dessutom har kommit in på tandläkarlinjen, vi är som stolta föräldrar tihi :D


Kommentarer
Postat av: Vanja

11000 inbjudna? Hur stort är stället?!

2010-01-27 @ 13:32:42
Postat av: Lina

nawhh! =D

2010-05-01 @ 11:20:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0