Pizza och förkylning

Förkylning är egentligen fel ord, jag (Martina) är sjuk - vääääldigt sjuk. Kanske inte, men bra mår jag banne mig inte. Har ändå jobbat idag, gjorde konstiga saker hela dagen - Peppe trodde nog jag var knäpp ^^ Skulle på kaffedrinksutbildning, som blev inställd när vi suttit och väntat en halvtimme redan - made my day...

Åkte hem till Sara och Lisa och beklagade mig lite (mycket). Vet ju varför jag är sjuk också, vi hade teambuildning med Starbuckspersonalen, vi delade ut kaffe och samlade in pengar till Haiti - på gatan, kallt som satan... Men det var värt det, för den övriga tiden fikade vi. Hemskt bekvämt att få betalt för att äta betald pizza och fika!

Så jag måste nog säga att mina senaste dagar har varit väldigt slappa. Mina lediga dagar i tors-fre spenderades med Lisa, först mys hos henne sen shopping på fredagen :) Att fika igår var inte heller så ansträngande, idag hade också varit helt okej om jag inte mått apa ^^ Imorgon börjar dock nästa arbetsvecka, dock jobbar jag bara fyra dagar :D Hemskt bekvämt och väldigt glad Martina!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0