Solsken och fågelkvitter

Känns lite extra skönt att skriva rubriken när jag vet att Sverige har fått ca 60cm snö de senaste två dagarna :)

Idag har Sara jobbat och jag har umgåtts med Lisa och Coco, mysmysmys! Vet att jag sagt det förr, men gud vad glad jag är att vi lärde känna henne! Vi har inte gjort nått vettigt egnetligen men ändå flög tiden iväg :)
Pratade med mamma och pappa på Skype när jag kom hem, alltid lika mysigt :) Lagade sen en riktigt god middag och pratade lite med Ina och Hanna, nu ligger jag nerbäddad och känner mig nöjd efter att ha fixat ett par saker som behövdes göra. Nu ska kvällen avslutas med ett par Grey´s med Sara!

Imorgon ska jag hämta min check i Earl´s Court, kanske klippa mig och gå på stan. Jag är hemskt shoppingsugen och måste köpa skor. Kommer förstöra fötterna annars...



Kommentarer
Postat av: Lisa

Du är väl söt och go du ! Eller NI rättare sagt. Jag hade helt seriöst inte överlevt London utan er. Tack för att ni bor här just nu ;) hihi.

2010-01-31 @ 22:21:53
URL: http://lillalisailondon.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0