25 mars 2010

Om två dagar har vi bott i London i sex månader, känns det så? Näää
För mig (martina) är det dessutom ganska precis en månad kvar på mitt äventyr också, för nu är biljetterna bokade! Både hem och till Paris, oh yes!

Den månaden kommer dock bli fullspäckad! Jobbar två dagar till sen är jag ledig i nio dagar så ja kommer ha tid att njuta! Både Helene och familjen kommer under den tiden också, kommer bli toppen!

På tal om bra besök har jag precis haft Gustav här i fyra dagar, mys :) Vi har hunnit med "nya" ställen, filmpremiär, svensk och spansk pub, båttur på Themsen (rekommenderas starkt!), äta massa skitmat osv. Bra dagar!

Tänkte lägga upp ett par bilder på krokusar/påskliljor (vet inte riktigt vad det är) som växer i vår trädgård här nu, men uppladdningen krånglar. Typiskt, jag som ville göra er avundsjuk ;)

Kommentarer
Postat av: moster

Vad härligt det låter:)

När blir det Paris då?



kram stina

2010-03-27 @ 06:53:34
Postat av: Gustav

Vi äter väl ingen skitmat Martina! Vi äter alltid så nyttigt så! Jag trodde jag såg några påskliljor här idag med men det visade sig vara frusna gröna blad bara...

Ha det bra!

Puss

2010-03-27 @ 10:52:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0