Älskade underbara London

Så känner jag efter min lediga helg :) Åå älskar staden, älskar vädret och älskar folket!
Efter 6 månader är det här mitt hemma, och det är med väldigt blandade känslor som jag tänker på min hemresa. Jag längtar hem till alla mina underbara vänner, familj och pojkvän. Längtar även hem till den svenska sommaren, skogen och havet. Samtidigt har jag en liten klump i magen över att mitt Londonäventyr snart är slut. Jag trivs här!

Min helg har som sagt varit superbra! Sov lääänge på lördagen, mötte sedan upp Oskar med familj på Tate Britian och umgicks med dem en stund, hemskt trevligt :) Åkte hem, tog det lugnt en stund och sen kom lilla Lisa.

Här skrev jag ett längre inlägg som försvann, så visar min helg i bilder istället :)

Vi drack ett glas vin med Hanna innan vi drog till Saras pub och senare till en spansk söt liten pub :)


Avslutade kvällen med kvällsfika hos Lisa



English breakfast, oh yes!



Efter frukost var det Notting Hill och Portobello Road som gällde



Efter att ha gått hela dagen avslutade vi med en glass och sen åkte vi hem och sov :)

Måndag och idag har jag jobbat, igår var det mys med Sara som gällde efter jobbet och idag mötte vi upp Carl och Anna för shopping och middag. Alltid lika kul att träffa Hudikfolk i London :)


Kommentarer
Postat av: Lorissa

Finns den blå dörren på riktigt?

2010-04-01 @ 15:53:20
URL: http://lorissalovebomb.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0