Bra helg

Den här helgen har varit toppen. Jag (Sara) var för en gångs skull ledig hela helgen och Martina har betald semester (vuxenpoäng) en vecka så vi har varit lediga tillsammans. Lördag kväll spenderades med Lisa och Helene hemma hos Lisa. SUpermysigt. Blev svenskt godis och skärgårdsdoktorn som Helene tagit med sig från Sverige. Riktig tjejkväll. Dagen efter gick vi upp och åkte in till Hyde park där vi hade frukostpicknick. Hur härligt som helst.

Ikväll har jag och Martina lagat spenatsoppa för att förebygga järnbrist. Imponerade va? Den var i alla fall hur god. Just nu ligger jag i sängen och Martina springer runt och packar en väska som hennes familj ska ta med sig hem (de kommer på torsdag). Hon går och pratar för sig själv och tror att jag lyssnar fast jag bara säger "mm" till svar.Begreppet "vi packar" som Hanna brukade använda när hon ville ha support när hon packade eftersom hon tyckte det var lite jobbigt att göra själv verkar ha satt sig hos Martina också.

Ikväll ska vi kolla på svenska Hollywoodfruar på Svt play.

Ha det fint


Kommentarer
Postat av: Linnea Grunnesjö

hallo, da ist Linnea :)

kul å läsa att ni mår bra.

2010-03-30 @ 18:41:22
URL: http://linneagrunnesjo.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0