Dumma jordnötter

Note to myself: ät inte nötter

Tycker att jag borde ha veta det vid det här laget efter att ha varit i allergisk i 19 år, men den enda gången jag inte läser på flingpaket, då innehåller det självklart jordnötter. Kortison + allerigisk reaktion är inget jag rekommenderar att prova. Så det blev sängläge både igår och idag för mig, typiskt för jag och Lisa, Sara och Mattias hade en supermysig dag planerad igår :( Men jag klagar egentligen inte, jag är bara glad att det gick så bra som det gick! 

Hade i alla fall en supermysig kväll med Lisa på tisdagen efter jobbet, lite planering av den resterande tiden här och hemresedatumet är även det så gott som bestämt :) Det är svårt att beskriva känslan, jag längtar till datumet vi ska hem samtidigt som jag trivs otroligt bra här just nu och inte vill byta bort den här tiden mot nånting annat.

Nu ska jag skypa med Mammie, alltid lika mysigt<3


Eftersom Mattias är här tänkte jag trösta mig lite med en bild från när Gustav var här :)

En lite misslyckad turistbild, Big Ben är alldeles till vänster utanför bilden...


Kommentarer
Postat av: Mammie

Söta ni är <3

2010-03-06 @ 18:56:44
Postat av: Linn

Alltså fan vad jag funderade nu: alltså vadå? big ben? vart sjutton är big ben?!?! ... Hahah jahaa utanför bilden.. åhh martina haha ^^ ( typ så vart det i min hjärna) :D

2010-04-03 @ 16:43:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0