Fem månader

Japp, fem månader har vi nu bott i London - vart i hela friden tog den tiden vägen!?
Snart kommer vi sitta på ålderdomshem och tortera våra barnbarn med historier härifrån "har mormor berättat om den gången i London..."

Insåg för två nätter sen att jag har vant mig vid att sova med Sara, vant mig väääldigt mycket med att sova med Sara - behöver inte ens vara i samma rum, bara hon är i lägenheten är jag trygg. Denna stora insikt kom jag fram till efter inte kunnat sova de två nätter hon inte sov med mig, illailla... Hur ska det gå när vi flyttar hem?? Gustav, Mickis och Linn ligger risigt till där alltså!

Hmm vad har hänt sen sist?
Sara och Björn kom tillbaka från Oxford i lördags, de umgicks med Saras arbetskamrater på kvällen medan jag var en duktig flicka och la mig i tid eftersom jag skulle upp tidigt. Jo just det va, Sara var ju inte här = ingen sömn för Martina.
Söndag var det jobb för mig på morgonen, efter det mötte jag upp Björn och vid drog till Saras pub. Vi (läs jag) åt applefrittels och såg OSfinal. Just det, jag har äntligen sett OS! Nu är jag nöjd, så nöjd! Kunde till och med kolla på lite skidor :) Efter pubbesöket, som här och häpna inte involverade en enda alkoholhaltig dryck, åkte vi hem. Hämtade en Mattias och lämnade av en Björn. Tänk så populära vi är, eller ja.. Sara i alla fall ;)

Idag har jag jobbat, blivit sjuk och tyckt synd om mig själv. Led mig genom passet med en lagom "tyck synd om mig min" men svarade tappert att det var nog inte så farligt.

Åkte hem till Mattias, vi våndades lite över vad vi skulle äta och sköt upp det på obestämd framtid. Men så kom vår räddare i nöden Carlo och bjöd på italiensk pasta, ooooh va lyckliga vi blev! Gott var det och trevligt sällskap, men jag förpassade mig relativt snabbt tillbaka till sängen med mitt ynkliga tillstånd. Japp, då var vi ikapp på allt som hänt sen sist tror jag minnsan. Säkert superintressant...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0