Hemma

Jag (martina) skriver detta inlägg från Linköping. Jag har alltså redan lämnat London och mitt liv där.
Men jag ville i alla fall skriva ett litet hejdåinlägg till er och dessutom knuffa Sara i rätt riktning för att fortsätta med bloggningen. Ursäkten "men det står ju MartinaSaraiLondon, inte SaraiLondon" funkar inte Sara :D

Hursomhelst. London har varit en otroligt bra tid i mitt liv, jag tror aldrig jag lärt mig så mycket om mig själv och hur jag fungerar. Jag har haft sanslöst kul många gånger men har även testat på hårda tider och vet att jag kan hantera dem. Jag har lärt känna Sara ännu bättre<3

Jag hade tänkt lägga in bilder för att sammanfatta mina sju månader, men glömde bort att de finns på min dator hemma, fail. Lägger upp en sån på min egen blogg istället. Martinasundstrom.blogg.se (smygreklam, oh yes!)

Om några år kanske den här upplevelsen sjunker in, men just nu känns det som jag inte förstår vidden av det jag gjort. Jag flyttade hemifrån första gången till en av Europas största städer och klarade av att bo där på egen hand i sju månader. Jag tror banne mig att jag är lite småstolt över mig själv!

Hej då mina kära läsare, tack för att ni läst om alla mina små tankar i sju månader

Martina


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0